Djungelns drottning.. What the F?

Jag hoppas verkligen att det är ett skämt annars undrar jag verkligen vart fan mänskilgheten är påväg.
Ett tv program med massa upp pumpade, sönder blonderade blondiner med löshår. Sen har vi ju de som försöker dölja sitt puckade jag med andra färger.. Som skriker som stuckna grisar för ingenting. What the fuck?
Är de seriösa med deras beteende blir jag fan mörkrädd..

Kanal 5.. Har ni verkligen inget bättre at visa? Längtar dock till Kazoo som startar på söndag :D det verkar i alla fall roligt när man ser reklamen. Kan aldrig sluta garva.

Funderar på o måla en fransk manikyr och sen gå o lägga mig. Fast ska ju upp 8 imorgon så lite sent kan jag va uppe ;)

Blö vill ha mitt hår tillbaka :( Man kanske ska bli svarthårig?
Eller man kanske ska bli super blondin o spruta in massa i läpparna o tuttarna ändå.. Livet verkar vara så enkelt. Att inte behöva tänka.
Vad söt jag var, vad fan hände?
Jag hade fan dipdye innan hipstersarna!
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback