Foundation

Skulle köpa ny foundation idag, wei! Inte köpt foundation på fan flera år, men nu kände jag att det va dags o förstöra huden lite :D
Men det är jävligt svårt att hitta en bra foundation nu i foundation havet, det kom som tur va fram en tjej till mig på Åhléns och hjälpte mig, så det blev den här!
Loréals LUMI magique light infusion foundation! En lätt foundation eftersom jag tydligen har redan sån fin hy ;)
139:- på Åhléns

Sen blir det att hitta ett puder! Fick tips om lumenes så får se. Behöver cash!
Min syster ska hjälpa mig söka jobb ikväll, börjar få lite ångest.
Måste hitta en billig resa till trollhettan.
Saknar min pojke nå sjuuuuukt mycket! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback