Goldwell dag med HF2 - Tisdag

Först på morgonen så fick vi alla en varsin modell som vi skulle färga.
Vi fick färgreccepten uppskrivna på papper, instruktioner om hur vi skulle färga och sen va det ba att dra iväg!
Jag fick en ganska enkel modell. Skulle färga utväxten o fixa till längderna i en kopprig färg :)
Men tillslut så höll alla på med varandras modeller för att vi skulle hinna med.

Salongen, aaas fin!
Haha stränga order ;)
Fin fina dansarna :D
Malin är as duktig :)
Sminkeriet :)
Man måste ju passa på och gå på catwalken när man endå har chansen lixom :(
Ne bara testade kamera inställningarna eftersom Hanna skulle fota åt mig då jag va ansvarig för dansarna ;)
Lixom checka till deras frisyrer och så innan de skulle upp på scen.
Sköna flickor
Några av modellerna :)
As fräna frisyrer :D
Lite dans
Dansarna kommer ifrån the voice streetdance school och dom var aaaas duktiga!
Visa uppsättningar :)
Min modell är den koppar-rödhåriga, snygg va? :D
Avslut!
Kolla där e viii på projektor dukeeen :D
Och så var den dagen slut!
Vi fick sjuuukt mycket beröm, alla tyckte vi va jätte duktiga - specieeelt för att vara tvåor ;)
Vi åkte hem vid 21:20 och var heeeeelt mega trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback