Goldwell dag

Hej mina sötnosar!
Idag var det ju Goldwell dag och ja.. Det har vart jätte roligt verkligen! :D
Jag tänker bara uppdatera lite eftersom jag är ganska trött och vill bara få sova eftersom jag ska praktisera imorgon. Så ni får bilder och mer info imorgon!

Allting har gått jätte bra och vi fick så mycket beröm. Alla tyckte vi var jätte duktiga - speciellt för att vara tvåor! Så det känns verkligen jätte kul :)
Det vi fick göra va o färga flera olika modeller, jag fick färga en tjej helt koppar röd. Sen hjälpte jag mest till och stylea.
Försökte verkligen att göra gott intryck vilket ledde till att jag fick bli huvudansvarig för dansarna sen innan showen ;)
Lixom, checka frisyrerna innan de ska upp på scen och fixa till ifall något hade lossnat och så!
Som tack fick vi alla produkter från Goldwell. Hårspray, färg schampoo och balsam :D
Och mer ska man få på lördag!
Jag ska tydligen få välja vad jag vill eftersom jag va huvudansvarig även fast allt vart lite knas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback