Irriteraaaad

Jag förstår verkligen inte alla kända bloggare idag, de allihopa är ju riktigt.. Hjärndöda?
Är det någon som ser riktigt bra ut ens?
Nej? Ingen ser bra ut. Ingen ger bra tips. Ingen skriver något vettigt.
De är fyllda med skit, de är populära pgr av sin skit. De tjänar pengar på sin skit!
Jag brukar inte läsa kändisars bloggar, det intresserar inte mig. Då läser jag hellre mindre kända bloggar som faktiskt gör något vettigt för sig popularitet.

Brukar titta in ibland på lite olika "kända" bloggar för o se om de kommit någon vart i sin utveckling.

Tycker det är så kul nu när Kissie skaffat systemkamera.. Haha.. Nu ser man verkligen hur ful hon är :D
Hon borde byta till fiskies. Fiskie Kissie, så som hon plutar med sina fula plast läppar! Hon börjar se lite ut som en man faktiskt nu när hon börjar tappa sina naturligt kvinnliga former.
Sen har vi Hanna W som är B för sitt eget bästa :(
Oj oj oj :( What to do what to do!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Vilken tur att du är så himla duktig då (:

2012-03-19 @ 11:52:55
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback