My body.

Det känns jobbigt att veta att jag en gång i tiden faktist hade en fin kropp.
Det känns jobbigt att veta att folks elaka kommentarer hetsade mig till o äta mer o mer och förstöra min fina kropp som jag en gång hade. Att jag inte kunde förstå hur jävla fin jag faktist var. Jag gömde mig i baggy jeans o stora tjocktröjor för att ingen skulle se.
Det känns så jävla jävla jobbigt att veta att den kroppen är så jävla långt borta just nu. Fan vad jag vill bli slank o fin. Får ångest varje gång jag kollar mig själv i spegeln. Så jag låter helst bli.
Jag vill inte ta bilder på mig själv. Jag vill inte gå ut och visa mig. Jag vill verkligen inte klä på mig eller shoppa kläder. För när jag ser mig själv skriker det inom mig.
Fyfan.
Idag skulle jag kunna mörda någon för att få tillbaka den kroppen.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit? :)

Intresserad av ett länkbyte? :)

2012-03-15 @ 16:50:43
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Minoo

Var inte ledsen över ditt utseende eller vikt, för det viktigaste är inte att gå ner i vikt och få "den perfekta kroppen" det viktigaste är att man är frisk och sen finns det från början inget som heter "den perfekta kroppen" det är bara modebranschen och kändisarna som får att tro att de e så man ska se ut, blir så jäkla trött på sånt. Fast tvärtom är det inte heller lätt jag är 16 snart och jag väger ca 45 kg och är ca 163 cm. =(

Svar: hellre det än ett fläskberg. För mig är båda sakerna viktiga. Jag är trött på att höra elaka saker om min kropp och jag är trött på att må dåligt jämt. Min kropp är oproptionerlig pgr av min vikt, bättre om jag går ner. Tror folk inte förstår hur stor jag egentligen är.
Pennsi

2013-04-05 @ 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback