Praktiken <3

Jag har faktiskt riktigt roligt på min praktik, jag skrattar mer där än vad jag fan någonsin gör i skolan!
Min handledare är så himla rolig o driver ganska mycket, men det är okej ;) jag kan ju inte låta bli o garva själv!

Det bästa är ju när folk frågar om jag är praktikant och han svarar:
"Nä, det är min slav som jag importerat ifrån Ryssland. Hon kan ingen Svenska, det är därför hon är så tyst!"
Det finns massa andra sjuka grejer han kan kläcka ur sig. Sjuk humor. Passar mig as bra!

Sen fick jag klippa hjässan på en av hans kund idag! Han har en typisk rockabilly frisyr med korta sidor & nacke som min handledare skulle fixa men det är ju lättast!
Jag är verkligen chockad över att min handledare lät mig göra det! fast det va ju en kund som han verkade känna ganska väl ;) Men ändå! Han som va så sträng! Allt känns as bra och jag får beröm hela tiden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback