Redhead Pennsi

Färgade med goldwells färger.
Nä alltså jag gillar goldwells färger, speciellt när det gäller såna kraftiga färger. Färgar man med revlon så blir färgerna oftast mer bruna.
Så min lärare fick sig en tänkare! Vi gjorde två test slingor innan vi kom fram till vilka färger vi skulle ta.
Men det vart ändå inte helt bra, min hårbottnen vart väldigt fläckig.
Men tillslut kom vi fram till att vi först skulle röd pigmentera och sen färga.
Och voila!
Håret är dock inte lika.. Intensivt som irl! Det är mer, lila aktigt men fick inte till bra inställningarna i kameran :(


Trotts detta är barret inte klart ännu! Det är lite till som ska färgas och jag skulle behöva en rejäl klippning. Skulle vilja yber klippa upp det igen och färga mitt löshår :(
Borde jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback