Rockabilly sommar drömmar

Längtar till sommarn as hell alltså, har redan börjat kolla på bekini o shit! Planerat o grejer..
Kommer antagligen att spendera de mesta av mitt sommarlov ute på landet vid nynäs med min gravida syster.
Ska strutta runt där, få värsta solbrännan och skita i allt. Tänkte ta o motionera som fan då, springa runt i skogen o plocka blåbär typ. Hahahaha!

Har hittat såna snygga bekajnis! Vill ha dem alle!
Eller kanske bara denna skitsnygga underdel?
Kommer antagligen inte va tillräckligt smal dock så det skjuts nog upp!
Men en rockabilly klänning till i sommar blire nog, "det får bli o köpa i april i såna fall" sa mamzi. Wuhue!
Tänkte haet till modsommar och Hultsfred Hayride festivalen om det blir av, försöker ju tvinga iväg syster min eftersom jag heller inte vet riktigt hur det blir med Hultsfred festivalen..

Tycker de här är så häftiga!
Daisy dapper 975:-
Daisy dapper 765:-

Sivletto 749:-
Ska verkligen rekomendera Daisy dapper, de har jätte roliga och fina 50-60tals kläder, jätte fina smycken och små heminrednings prytlar!
www.Daisydapper.com

Sivletto är självklart också en affär med fina kläder och prylar! Den ligger ju bredvid salongen jag praktiserar hos och som de sammarbetar med (Barber Big T), jätte trevlig personal! De har även hår uppsättningskurser man får gå på, om man är sugen alltså! ;)
Check it out!
www.sivletto.com

Kommentarer
Postat av: EpicWaste

sv: klart håret får olika färger beroende på ljus.

vet inte om du ser det men om du jämför bilderna högst upp i inlägget och den längst ner så ser man stor skillnad, bilderna där uppe är tagna i blixt och den där nere med väldigt hög iso.

sen vet jag inte om du läste i inlägget heller? men skrev att håret precis blivit färgat, så om du har sett mig under veckan så var det en annan färg jämfört med nu.



2012-03-06 @ 08:27:30
URL: http://epicwaste.blogg.se/
Postat av: EpicWaste

sv: Haha nej det är rött. I dagsljus får håret en mer lila/rosa nyans än vad det är inne eller på bild och det är tackvare den mörka Tulip färgen har har i.

Men Rosa, som i klar-rosa, är det inte!



Hahah och jo bilderna över är redigerade ja, inte hårfärgen (på något foto) :s

2012-03-06 @ 22:56:53
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback