StarstrukkD

Alltså, måste ju få skryta lite... Men.. Man känner sig ju inte ba lite cool när man fått schampoonera Top Cats trummis och fått höra lite skvaller! HIHIHI :D
Timotej är tydligen skit torra irl, såna där tråkiga brudar som sitter o håller på med sitt hår hela tiden ♥
Sen är de tydligen inte lika snygga som på tv heller! Underbart.
Så nä det var en helt underbar dag på praktiken igår!
Min handledare är verkligen älskvärd även fast han verkar älska att driva med mig, inte för att jag tar illa upp.
Han ger mig så roliga tips. "Efter du har rakat benen så ska du spola iskallt vatten på benen, för då stängs hårsäckarna o det blir inte rött och inflammerat som det kan bli."

Jaja.. Nä och idag har jag inte gjort ett piss. Legat inne o tjurat. Vår lärare va sjuk så det blev inge skola, men imorgon så. Sen på kvällen ska man på bio så får se om det blir något inlägg.

Nu måste jag sova! Ska upp tidigt imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback