Goldwell here I come!

Den här dagen har vart riktigt jävla seg. Iof, det säger ju jag om alla dagar :(..
Men den här var verkligen jätte seg! Har vart helt borta så jag nästan höll på och glömma och gå av vid mina stationer. Blir nog att sova tidigt ikväll!
Gjorde inge speciellt alls i skolan. Vi gick igenom goldwells färger eftersom det är
Vi coola frisör brudar från Nacka gymnasium har blivit tillfrågade av goldwell om vi vill vara med och assistera dem till deras kommande visning och kurser.
Så imorgon ska jag och ett par till från klassen in till Goldwells studio vid hötorget och assistera, typ hjälpa dem att färga osv :)
Sen senare på kvällen så ska vi få se deras visning!
Som tack bjuder de på mat och produkter :D
Sen under helgen så har de kurser som vi ska hjälpa till med som jag och ett par andra från klassen också ska vara med på.
Spännande och pirrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback