Träna kanske?

Du vet att det är dags att börja träna när:
Du får träningsvärk efter gårdagens idrotts lektion i skolan som du knappt var aktiv på.
Ganska.. Awkward faktiskt. Har verkligen ingen aning om vad jag väger just nu. Tror jag gått upp en massa + mitt fett har blivit så jävla löst sen jag slutat rida. Tror ni att de jävlarna ringt eller?
Nej.
Jag är så freakkin pissed!
Vad fan ska man börja göra egentligen? Allt är ju så jävla boring! Ge mig en hund nu som jag kan träna :(
Kommer snart se ut som fläskdoris.

Kommentarer
Postat av: Kaisa - Hästar, humor och One Direction

ja herregud ridning ju verkligen träning, man e typ helt slutkörd efter varje pass o.O

2012-03-29 @ 18:18:23
URL: http://kaisasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback