Du är duktig Pernilla

Alltså.. Varför blir man gråtfärdig när en lärare säger att man är duktig i skolan eller när en lärare säger "Jag har hört att du är jätte duktig".. Eller ni kanske inte blir det men jag blir alltid det när jag får beröm för något jag brinner för men samtidigt känner mig så osäker och dålig i.
Skit jobbigt men jag kan inte rå för det! Jag blir så glad haha det värmer verkligen..

Fick höra det idag av min svenska lärare när vi pratade lite om frisör och sånt. Det känns så jävla bra!



Kommentarer
Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

jadå :) lite tråkigt o va tillbaka till sverige bara!



vad gör du?^^

2012-06-03 @ 14:50:28
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback