Fest

Det är så jävla skönt att va ledig. Man vaknar klockan åtta av att de går med lövblåsare och verkar blåsa rent hela jävla gården ♥
Sen när jag somnat om kommer mamma in och letar efter nån jävla svart kjol ♥
Somnar om och väcks sedan av syrran som vill att jag ska låsa efter henne ♥
Efter någon timme ja då BÖRJAR GRANNEN ATT BORRA :D Inte ett hål utan säkert 20!!! Så den tuffa schäfer kärringen blir vettskrämd och flyger upp i min säng (smärt och smidig som hon är) bullar upp sig i hörnet bredvid mig och bara skakar ♥
Något jag inte förstår är hur många gånger kan man egentligen borra i en vägg? Han borrade även igår ovanför mitt rum och sen nu idag flera jävla hål. Seriöst vad fan pysslar han med?
Iaf, så jag satte på radion o det va fan värsta discot på 107,5 så vi hade det ganska bra vi! Katla som redan låg i min säng tyckte det va skit kul o börja busa.

Nu är jag fortfarande ganska trött och ska bosätta mig i vardags rummet med dead island. Ovanligt va???

Kommentarer
Postat av: e v e l i n a

Ha en trevlig kväll! :D

2012-05-31 @ 21:52:53
URL: http://nattstad.se/evelyna
Postat av: e v e l i n a

Ha en trevlig kväll! :D

2012-05-31 @ 21:53:26
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback