I'm so excited!


Känner mig så fattig på ord. Jag vet inte alls vad jag ska skriva fan. Jag är så tråkig.. Tråkig blogg. Varför läser ni min tråkiga blogg eller är det mest bilderna ni tittar på?

Dagen har annars vart helt ok. Vet inte riktigt hur min arbetsintervju gick men jag hoppas verkligen på det bästa för jag vill VERKLIGEN ha det här jobbet. Det är en jätte söt liten 50tals butik som luktar prytelaffär, as mysig som jag skulle trivas så bra i! Så jag hoppas.. Hoppas jag är tillräckligt speciell. Jag var ju trots allt en av de nio som fick intervju av alla 60 sökande.
Imorgon är det frisör all day long. Vet inte om jag riktigt längtar till det. Är helt slut i kroppen och hjärnan.
Sommarlovet behövs, här och nu.


Kommentarer
Postat av: J O S S A N - Mitt liv som 11-åring

Känner också att sommarlov hade varit bra just nu!

2012-05-03 @ 18:52:57
URL: http://sofailed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback