Mensvärk och nappar.

Älskar mensvärk. Nej men faktist, det är de enda gångerna det faktsikt känns helt okej att smocka i sig godis och andra onyttigheter. Får jag inte det blir jag skit irriterad och typ vill döda någon. Så det är okej enligt mig.
Så ikväll har jag legat o tryckt i mig godis nappar och spelat the sims.
Men imorgon tänkte jag var nyttig! Har köpt blåbär, youghurt och bananer = smoothie frulle = ♥

Idag har man vart iväg mot Gnesta och firat kusinen som fyllt 13, min lilla sötpingla! Hon är så härlig och verkar ta en del efter mig gällande utseendet. Vill både ha piercingar, töjningar och rött hår!
(bilder från förra besöket, glömde ta med mig kameran :()
Söt trollet ♥
Det är så mysigt där, de bor på en stor hästgård och har massa hästar. De har tydligen en stor polle, Valle, som jag kunde få komma och rida i sommar och bo hos dem. Hade jag bott närmre hade jag kunnat bli som en medryttare eftersom han mest är sällskap. Sånt suger men gör en glad.
Får jag inte jobbet hos Daisy dapper blir det nog nån vecka eller något ute på gnesta! :)
Får ju reda nu i veckan om jag får det! Nervös om något.. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback