Mormor <3

Drömmer om henne fortfarande.
Hemska som bra.
Jag vet inte riktigt hur jag ska tyda det. Men det som är säkert är att jag saknar henne nå oändligt.
Jag ångrar hur jag behandlade henne, jag var så nonchalant. Jag visste inte vad som skulle hända och plötsligt så var hon borta. Jag förlorade en stor del av det som hade betydelse i mitt liv. Jag tänkte inte på att min mormor fick allt att gå runt. Hon fick vår familj att fungera.
Jag har lärt mig av mitt misstag men det har även gett mig ångest över att förlora en till familjemedlem eller inte vara tillräckligt närvarande tills det är slut. Det har gjort mig orolig och jag blir gråtfärdig efter en dag om jag inte får vara med min familj.
Jag har lärt mig att försöka leva i nuet och ta vara om min familj även fast det gått ut över min sociala sida.

Det är ca 1,5år sen nu min mormor dog i lung och skelett canser.
Hon var en riktig kämpe och fan vad jag saknar henne.
Jag tröstar mig med tanken att hon finns där, även fast hon inte syns.

Kommentarer
Postat av: MissNosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: förstår dig helt o hållet!

varse! jaah det är klart du ska. Allt blir bättre, vilken väg man än går :)



Låter awesome ju, tycker du borde satsa på lila :D



Taaack så mycket! är fortfarande lite osäker, eller kanske mer 'ovan', fastnade verkligen för det röda... men ska ju fixa ljusare så kanske blir bättre då x)

2012-05-03 @ 00:22:37
URL: http://missnosebleed.blogg.se/
Postat av: J O S S A N - Mitt liv som 11-åring

R.I.P



<3

2012-05-03 @ 18:51:59
URL: http://sofailed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback