Slakthuset - here we come!

Alltså jag är så jävla glad så det fan inte är sant.

Idag skulle jag och två andra i klassen åka och skriva på kontrakt på en lokal där vi ska ha studentskivan nästa år, haha vi är typ fett tidiga ute men det blir fan bäst så! Alla är ju så galna nuförtiden och bokar fan as tidigt så vi ville lixom göra det så fort som möjligt så vi fick den lokalen vi ville ha.
Eftersom vi är så få och vill inte ha en för stor lokas så föreslog de slakthuset. Man ba ah najs låter väl bra lixom.
Så åkte vi dit och. W.O.W! Alltså fyfan vilken grym lokal. I fucking love it!
På helgerna är det en techno klubb och inredningen är helt sjuk. Ser ut som värsta rejv stället!
Fan här behövs det ingen LSD! Inredningen + lite alkohol ger nog den känslan.
Tänk er lite klottrigt SAW rum + LSD. Totally fucked up.

Toaletten fan lös rosa och hade svart och knallrosa grafitti överallt och det va as coola målningar på väggarna ALLTSÅ ÅH! Det går fan inte att beskriva! Det kommer bli så jävla grymt!
Inge stureplans skit här inte!
Sen så är allt i baren tydligen billigt också ;) wuhu!
Men ah den 25/4-2013 har vi skiva, vet att ni vill komma!
Ska nog dit nångång när jag fyllt 18 och festa, kommer bli stammis fan. Jag älskar techno!

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

så lite så :) haft en fin dag? :)

2012-05-09 @ 14:48:14
URL: http://www.nattstad.se/jummivonminji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback