Tomt

Jag har verkligen inget att säga just nu. Jag känner mig ganska neutral och lugn.
Har ju vart borta ifrån mänskligheten ett tag nu men imorgon bärs det av mot dramat och skolan. Verkligheten.
Jag pallar verkligen inte, men det är skönt att det är över snart.
Snart sommarlov. Snart studenten. Det är ett år kvar nu. Snart 18.
Det ska bli så jävla skönt att äntligen få göra det jag vill allra mest, att få börja smycka min hemska kropp precis som jag vill med vältänkta, vackra och betydelse fulla tatueringar.
Ingen kommer att känna igen mig. Ingen kommer att se bak på den obetydelsefulla människan jag en gång var. Jag vill aldrig mer hamna på den nivån igen. Nu är det min tur att få vara drottning.

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 22:31:48
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback