I'm so happy I could die

Var hos sf idag, gick igenom säkerhet, fick våra uniformer och skrev lite papper :)
Har dessutom fått mitt schema nu som verkar väldigt lovande!
Kommer ha råd att göra klart hela min tatuering och ha råd med halva kostnaden på min canadagoose jacka jag vill ha!!
 
Räknade ut lite pået ungefär vad jag skulle tjäna under dessa timmar och kom upp i en riktigt härlig summa då jag inte behöver skatta.. :$
Har de behov av personal efter jul då många slutar (de har 74 anställda på sf bio i heron city) och man har skött sig bra så kommer man få jobba kvar om man vill.

Jag är riktigt glad just nu ♥
 
Enda problemet jag kommer att ha är stallet men det löser sig, är någon helg jag inte riktigt vet hur jag ska lösa det men det blir nog bra på något sätt, annars så vet jag att Hermans ägare kommer att förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback