Ja och nej

 
 
Är inte på så bra humör just nu, är irriterad på mig själv som inte sket i mensen den här månaden så jag slapp stå o må dåligt när jag jobbar.. Så jag är måttligt glad just nu, känner hur värken bara ökar o ökar, magen är svullen som en ko..
Ligger hemma i sängen just nu, vi hade bara en liten genomgång om gesällprovet med frisörföretagarna i vår skolas aula tillsammans med massa andra frisörklasser från andra skolor. Sen fick vi gå o jobba med projektarbetet men hinner ju fan inte göra något på ett par timmar så vi tog ledigt istället. Ångest. Men det fixar sig nog.. 
 
Så nu ska jag bara vila, äta lite och proppa i mig ipren innan det bärs av till heron city. Är ändå rätt taggad på o få köra igång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback