Nosebleed

Chocken som uppstod klockan 5 imorse när jag bara skulle nattkissa lite.. Kliade lite i näsan, inge direkt kraftigt kli utan ba lite pill.. Så ba kände jag hur det börja rinna and I was like, wtf?!
 
Näsblod??

Jag har haft typ näsblod två gånger i mitt liv.. Visste typ inte vad jag skulle göra haha, det fan ba forsa non stop så fick panik där samtidigt som jag va så jävla trött o helt borta, försökte tvätta bort skiten? Haha blev bara ännu värre.. Fick tag på papper som jag stoppa upp o gick o la mig igen.
 
Mamma frågade mig nu när jag kom hem från praktiken vad fan jag höll på med imorse, hon sa att det var blod överallt i badrummet på väggarna och trodde att jag hade fått mens ♥ "men jag såg inga blodiga trosor".. Hon måste väl trott att jag skärt mig eller nånting haha stackarn..
 
Förövrigt har dagen vart helt okej, äntligen fått min älskade snö ♥
Hatar slask deppvädret, det här är såå mmycket bättre! Imorgon är jag ledig så då ska jag åka ut till Herman, tänkte åka ut tidigt o se om jag kan fota lite :D
Sen ska jag jobba hela helgen ;) softish cashflow i Jannuari sen, dags o boka tatueringstiid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback