Teen idle

 
Det här veckan kommer bli ganska soft ändå! Har projektvecka så man får göra lite som man vill :)
 
Imorgon kommer mina gruppmedlemmar hit till mig runt 12 och så ska vi sminka varandra, fixa hår och sen gå ut o fota till våran portfolie som vi håller på och gör
 
Onsdag - Samma sak fast kanske inte hemme hos mig, inte bestämt ännu :D
 
Torsdag - Praktik mellan 8-16
 
Fredag - Först natuvetenskap och sen ska vi med klassen till hälsomässan! Det ska faktiskt bli riktigt skoj och hoppas man får några bra tips och inspiration ;) dags o börja banta lite nu kanske? Alla är ju så kinkiga!
 
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra i helgen :D, på fredag och söndag blir det ju stallet sen kanske jag skulle ut igen på lördag men inget bestämt ännu.
Verkar bli en bra vecka! Eller vad säger ni?
 
Nu ska jag dock gå och lägga mig, blir inte roligare än så idag ♥

Kommentarer
Postat av: ia

Blä! Du behöver inte alls banta.
Jag tycker du är ursnygg!

Svar: puss ska du ha <3
Pennsi

2012-11-06 @ 15:31:44
URL: http://makethemwonder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback