Typiskt

 
Livet flöt ganska bra på där ett tag, har ju jobbat nu onsdag-torsdag och får jättemycket beröm.
Får höra av alla att jag är jätte duktig för att vara nyanställd och att jag verkligen borde ta emot berömmet som jag får.
När jag kom hem igår hade jag jätte ont i halsen, tog mig en titt och önskade att det jag såg skulle försvinna över natten.
Dagen efter - jobbet ringde och sa att de behövde mig i helgen men jag mådde verkligen inte bra och att jag tror jag fått halsfluss. Tog mig en titt igen och ja.. Fan en vit rand på höger sida där halsmandeln inte ens exicterar längre, det är bara ett hål in i i halsväggen på mig. Snacka om sönderärrad..
 
Så idag var det att va hemma, från gymnasiemässan o hela kittet. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag åtminstone kan jobba men vi får se :( är sjukt besviken på mitt imunförsvar.. Men vad fan gör man?
 
 
Nu ska jag sova och hoppas på en bättre morgondag! Puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback