En dag ledig

 
Eftersom jag tydligen var ledig idag så åkte jag till stallet o pyssla lite - och red såklart!
 
Herman fortsätter och jävlas med mig o idag fan bröt jag ihop haha..
Men efter att ha kämpat sig svettig i leran och försökt dra in en stor jävla häst som vägrar gå ett steg framåt, viftat och puttat på, skrikit och fått stötar ifrån stängslet - tro mig DET VAR FAN INTE SKÖNT! Så då kände jag ba nä, jag orkar inte :)
Så jag börja stortjuta.
Så när hans ägare kom så ba gick han in hur fint som helst! Hästjävel alltså haha.. Men vi ska försöka få in rutinerna lite att han ska gå in ibland och så får jag försöka locka honom lite om det inte går så får vi se om det går.
Annars gick ridningen superbra, var lite irriterad i början men sen när jag började slappna av så gick han jättefint! Fick massa beröm så det kändes bra :D
Yäy me!
Vi fotade även lite, de vill ha till den nya hemsidan som gjorts så vi passade på när höstvädret ändå var helt okej!
 
 
Vad tycks? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback