Här ska det sminkas!

 
Beställde en 120 ögonskuggspalett idag :D snacka om att jag är lycklig!
Billig som fan och verkar fan asbra, fick se bilder från en tjej som hade den och de va sjukt fina och starka färger.
Så inom 3-14 dagar är jag en lycklig 120paletts ägare!
 
Så nu ni :D
 
Idag blekte jag även bort min fula utväxt och konstigt nog så ser det hel weird ut(enligt mig)!
Men men, den lär ju vara tillbaka på nolltid :(
Imorgon kommer jag stå i skolan o pyssla med mitt löshår, efter att ha haft färggenomgången med orofluido, hoppas hoppas HOPPAS att jag kommer få det o matcha!! Då kommer jag äntligen o få känna mig lite fin igen, klippte dessutom en bit till idag huhuhu :((( kommer iaf få tejphår vecka efter höstlovet..
 
buhuuu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du länka paletten? :D

Svar: Har inte länken kvar tyvärr :(
Pennsi

2012-11-08 @ 00:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback