Hatar dig hösten.

 
Jag hatar verkligen hösten för de är så fittigt kallt och blåser kallt, man har inga varma kläder och man bara går runt och fryser!
Har bara min MC jacka och ingen halsduk så jag fryser häcken av mig varje gång jag ska ut.. Har tänkt o leta en bra höstjacka som jag kan knäppa men de är så fula! Har vart inne på o köpa en sån där armé jacka som alla har men har inte hunnit leta och man ska väl dessutom börja ha vinterjacka snart vilket jag heller inte har?!...
JOBB PERNILLA JOBB!! SKAFFA JOBB!!
 
Vill ha en ny canadagoose jacka men då ska man punga ut 7000:- också.. Lycka till.. 
Varför måste allt va så dyrt??
Pengar förstör verkligen mitt liv!
 
Har förövrigt inge viktigt alls att säga.
Spenderade hela min söndag i stallet ute i Tungelsta med fina Herman, borstade och pysslade.
Så idag har jag haft världens träningsvärk. Tänkte egentligen åka ut dit idag med men jag orkade verkligen inte och det är så kallt!! Måste iof skaffa mig ett par gummistövlar för att ens kunna hämta in hästen haha hagen är så lerig!
 
Blö nä-ä :( nu ska jag leta jobb på platsbanken. Tpl. Snart fredag igen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback