Ingen inspiration

 
och dåligt självförtroende.
Japp, där har ni mig!
 
Vill vara så jävla ball och se annorlunda ut men sen när jag inser att jag ser fan precis ut som alla andra så mår jag fan dåligt. Jag vill inte se ut som alla andra, jag vill sticka ut för det har jag fan alltid gjort.
Det är som att jag fastnat i någon slags lat-zon, jag orkar helt enkelt inte bry mig eller lägga ner tid för jag känner att jag inte skulle vara snygg ändå. Mycket har med mitt hår att göra att sen jag tappade min längd och inte kunnat  fixa mitt hår eller fixa passande löshår så har fan allt fuckat upp sig!
 
Fan kan jag komma ur min svacka nu så jag kan känna mig raggsnygg igen och få bli lycklig eller nåt?
 
 
Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback