Ja fast nej

 
Seg och trött efter en halvlång dag. Hade kunddag i skolan idag, min syrra skulle egentligen komma men annat kom ivägen så jag fick sysselsätta mig med annat!
Vi hade fått en stor last med nya produkter, blandannat ett kit med orofluidos nya amoniakfria färger som de nyligen släpt.
Vi hade även fått orodluidos hårinpackningar i 500ml burkar!! Innan var det 250 men de har startat en kampanj med dubbelt så stora brukar till samma inköspris (160:- till kunder), fatta en halvliter utav världens bästa inpackning för 120:- :D
köpte en själv direkt haha ;) vill köpa en till!
 
 
Fick samtidigt låna med mig torrschampoo från Alternas bambooserie pgr av att jag inte får tvätta håret på ett par dagar!! Kul va?
Jag avskyr verkligen torrschampoo.. Det kliar och känns obehagligt oftast så nä fy :(
Jag får inte tvätta håret pgr av dens kondition efter blekningen igår. Jag själv vågar knapt ta i mitt hår eftersom det bara går av så jag hoppas verkligen att det har återhämtat sig snart.. Så nästa vecka blir det grovinpackning för mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Alice Nilsson

Kan man köpa den inpackningen av dig på något sätt? Alltså sätta över pengar på ditt konto, och sedan skickar du till mig? :)

Svar: Haha vart bor du någonstans?
Pennsi

2012-10-09 @ 19:39:53
URL: http://anythingalice.blogg.se/
Postat av: Alice Nilsson

Göteborg bor jag i, :)

Svar: Men oj, haha ja det är ju en jäkla bit. Vet inte riktigt hur jag ska skicka den :O
Pennsi

2012-10-10 @ 21:02:54
URL: http://anythingalice.blogg.se/
Postat av: Alice Nilsson

Ja verkligen... funkar väl med posten? o:

Svar: Haha vette fan :( då får ju du stå för frakten också, det kommer bli samma summa som o köpa hos en salong för dig
Pennsi

2012-10-10 @ 21:21:15
URL: http://anythingalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback