Jag drar!

 
Har fått nog, drar långt bort härifrån nu och kommer ALDRIG tillbaka!
Hej då
....
...............
.........
.........................
 
Fast nä. Men det hade vart jääävligt skönt!
Istället rymmer jag till Tungelsta, ut i skogen och pysslar lite med Herman min nya "medryttar"häst eller vad man nu ska kalla det? Haha..
Nämen behöver paus från stan i ett par timmar, folk har gått in i mig, glott på mig och skrattat med sina kompisar, mitt hår går bara av mer och mer så jag känner ba att nä jag orkar inte.
Jag börja lixom gråta igår för jag kände verkligen att nej. Jag orkar inte mer nu.
Så ja nä, nu tar vi helg! Ska typ åka till stallet hela helgen o kanske få rida nån dag, vi får se. Skönt ska det bli!
Så medans alla andra drar ut på krogen så drar jag till stallet haha :D sån är jag!
 
Puss på er medans
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback