Kärleken till hästar

 
Hela helgen har jag spenderat i stallet ute i Tungelsta och bara pysslat om lilla Herman!
Det har vart jätte mysigt och sån himla skön avkoppling, att bara få slippa vara i stan o ligga hemma o tänka, att få åka iväg och bara pyssla!
Som sagt så får ju göra lite som jag vill med Herman - t.ex idag var vi ute och promenerade haha :D kändes lite konstigt, han gick som en hund i koppel efter mig.
Visst är vi söta? Haha!
Det enda jobbiga är att han testar mig ut till max genom att totalvägra ibland och vill inte gå!
Men envis som jag är så kämpar jag emot och ger inte upp, det är ju inte min häst heller så kan ju inte hålla på och lära honom massa trams!
Annars är han verkligen supermysig, fortfarande lite ung i beteendet men ändå jättemysig! Har är ju bara 4år så :)
Så ska antagligen få testa och rida honom nu nästa helg så längtar :D
 
Han är så fin ♥
Det ser så kul ut för han är så ljusfuxig precis i öronen :D
 
Sötprinsen! Nä jag tycker redan om honom jättemycket, nästan lite för mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback