LALALA

 
Orkar inte riktigt med mitt liv just nu, iof orkar jag någonsin med mitt liv?
 
Nämen tanken av att jag ska gå upp 06.50 imorgon gör mig fan inte sugen på livet, men det ska dock bli kul ändå för jag ska iväg till goldwell studios och vara assistent = hjälpa dem och färga deras modeller till deras kurs de ska ha :)
Får produkter av goldwell + "TVÅ praktikdagar" vilket betyder att jag kan vara ledig sen nästa termin när vi har praktik på fredagarna eftersom jag ska jobba så pass många gånger :D
 
Så imorgon är jag hos Goldwell studios och jobbar mellan 9-17, sen blir det hem och dö!
 
Vad ska ni hitta på? :)
 
(Bilder från förra året när jag jobbade)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback