Mens.

 
Det märks, oh yes it does.
Sitter just nu och storbölar för jag har sån fruktansvärd mensvärk, det är nästan så att jag känner att jag måste kräkas. Det känns som att nån skär med en kniv i äggstockarna på mig, jag tror inte att jag kan beskriva det bättre än så!
Pluss mitt sjukt dåliga självförtroende, grät ut lite osv.. Mår lite bättre nu! Men känner mig fortfarande som ett svullet mensbarn. Det blir fan tights och uggs imorgon om jag ska orka vara trevlig hela dagen på praktiken.
 
Sen när det är klart är det halelujah moment, jag är ledig ♥
 
MEN jag är fortfarande ful

Kommentarer
Postat av: linda

vad ljust håret har börja bli nu :D

Svar: Det var dock en gammal bild :(Håret är ännu ljusare..
Pennsi

2012-10-24 @ 22:47:51
URL: http://takethislife.blogg.se
Postat av: Alice Nilsson

Du är verkligen inte ful! Du är sjukt snygg! :D

Svar: Men åh tack detsamma :(:(:(
Pennsi

2012-10-25 @ 20:31:32
URL: http://anythingalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback