Seg i bollen

 
Blir alltid seg i huvudet efter dessa torsdagar fan, helt slut men har ändå vart en helt okej dag trots massa skäll..
Hälsar inte tillräckligt bra på kunderna som kommer och hjälpte in till o plocka undan sist trots att jag hade slutat.. Hade ba suttit där o glott hela dagen o då ska jag va kvar längre o plocka undan :( ska tatuera in "youre slave" i pannan tror jag!
 
Mitt finger blir inte bättre heller.. Har ju haft ont sen i tisdags nu då jag vaknade upp och hade jätte ont i hela fingret som bara pulserade och var allmänt obehagligt och kunde inte röra på skiten. Överanstränger jag fingret eller råkar mosa det så vill jag bara åka in till sjukhuset och amputera bort skiten, kan ju inte ens böja påre - så ont gör det!
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, ville gå på bio o se nya paranormal activity men ingen vill gå med mig så jag antar att det blir o åka till stallet o pilla på Herman, hoppas att han vill följa med mig in..
 
Nu ska jag sova! Ska upp tidigt imorgon o ha den där underbara dubbellektionen med naturvetenskap ♥
Har mejlat min tatuerare också hohoho vill fortsätta nu på min feta tattoo som fan kommer bli en halv sleeve HEJ OCH HÅÅ Pennsi är på g..
 
BTW, är det okej o säga att jag faktiskt saknar mitt röda hår lite?...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback