Busig

 
Gick inte till skolan idag, fniss!
Nej men jag har faktiskt en orsak, väktes klockan fem imorse och kunde inte somna om efter det. Hade måånga tankar i mitt huvud och fick dessutom tillåtelse av min moder att stanna hemma. Så jag stängde av alarmet och låg länge o vred och vände mig. Vaknade 09:50, gick upp drack te och kollade på tv.
Men har även gjort bra saker! Diskat och städat i köket, damsugit och håller nu på o tvättar. Husmors pennsi?
Men nu har jag duschat, förutom o göra klart tvätten så ska jag nu ta det lugnt. Äta gott och kolla på film, man måste ju utnyttja den ensamma tiden man har hemma!
Jag berättar mer om vad som har hänt lite senare, ni kommer förstå varför! :)
Annars har jag inte så mycket mer o säga tills vidare. Hur mår ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback