EYoh

 
Bara legat hemma idag, mått konstigt i huvudet och vart allmänt seg. Kollat på burlesque ♥
Srsly, där snackar vi snygga sminkningar! Blir jätteavis men det väcker idéer och man blir så jävla sminksugen.
Men men, snart så när jag får orken tillbaka måste jag börja fixa mig nu så jag kan börja känna mig snygg igen och vilja fota mig själv och fixa mig fint. Jag är verkligen jätteanti mig själv just nu, känner mig ful o fet (okej det gör jag alltid MEN mer än vanligt) och jag bara äter och äter även fast jag vet att jag inte borde och skäms. Väger väl snart över 80kg igen. Jag säger ba, JAG ORKAR INTE!
Nästa gång nån i min närhet som väger ca 50-60kg och klagar på att dom är feta kommer jag ge en örfil. Det är fan inte okej alltså kom tillbaka när vågen visar 80kg så ska vi se hur kul det blir. Ni lär ju typ skära handlederna av er.
 
I somras brydde jag mig iaf inte och kände mig så jävla fin, men nu... Jag vill ju inte ens gå till skolan för att jag skäms över hur jag ser ut. Fyfan vad fet jag är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback