Livet goes lite ljusare

 
Just nu känns allt så jävla underbart!
(okej inte 100%, det kunde ju ha vart lite bättre men det känns ovanligt underbart för att va jag!)
 
Idag så åkte jag och mamma ut till Tungelsta för att kolla stallet och en häst som jag till början ska hjälpa till och sköta om. Känna lite hur det kändes och sådär?
O just nu känns det verkligen skitbra! Jag skulle få göra så himla mycket - nästan vad jag ville sa hon haha!
Till en början hjälpa till och pyssla om honom, Herman då som han heter, skitfin 4åring!
Han har precis börjat bli bättre från att ha varit halt så han tar det ganska lugnt just nu så ska mest borsta och mysa :D
Sen i gentjänst få testa och rida - funkar det bra så var det lite allt möjligt jag skulle få göra.
Hjälpa henne o hoppa honom då det inte är hennes favorit - som jag älskar! Han är ju inte helt inriden eftersom han är så ung så det är mest övergångar och sånt basic som behövs tränas på men inga direkta krav, vill jag rida ut så får jag göra det!
Det känns jättespännande och det ska bli så kul! Fanns till och med möjligheten att få va med på kurser och tävlingar om det nu skulle va så! Det känns helt sjukt att jag har fått den här möjligheten, det känns så sjukt jävla bra och jag ser verkligen fram emot detta!
Är lixom glad bara jag har tillgång till nån häst jag kan åka till och pilla på utan att det blir nå problem eller tjafs 
Jag och Zoran på terrängträning@Ågesta 2011
Saknar dock min älsklingsprins Ägrim, han kommer alltid att finnas i mitt hjärta ♥
Ägrim & jag efter en clearround hoppning 2009
 
För övrigt så längtar jag tills på fredag, tatuerings dags + utgång med min favorittjej som fyller år!
Seriöst, nu får verkligen INGET gå snett.. Glaadast är jag!!
Nu sova! God natt på er, hoppas ni har det lika bra som jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback