Lyckad kväll

 
Hej mina små älsklingar!
 
Idag har jag verkligen mått PISS, är dunderförkyld o det känns som att mitt huvud ska sprängas.
Ändå så gick jag inte ut igår, tack för den!
Jag skulle ju ut o äta igår med pappa och hans fru och ja allt gled på tills vi kom fram till Kohpangan, de sa att vi skulle få vänta i ca en timme på ett bord men det får man ju alltid så vi väntade!
En timme gick
Två timmar gick
Och äntligen fick vi bord! Hungriga och irriterade som vi var beställde allt på engång och väntade.
Väntade. När ännu en timme hade gått så vart pappa skitarg så vi bestämde oss för att gå någonannanstans då vår servetris kom springandes och sa att vår mat precis höll på o tillagas. Men nej, vi ville inte ha den!
Vilket slutade med att vi fick med oss maten hem ändå! I doggybags - GRATIS!
Det var mat för ca 600:-?
Så jag sov över hos min pappa, det var ganska mysigt ändå men han lovade att vi skulle gå ut igen någonannanstans och käka. Mums! Men då blir det något fancy köttställe istället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback