Pennsi poo

push it reel good
 
Blir så trött på mig själv.. Håller på o fan flippar ur snart då min onepiece inte kommit ännu!!! Glömde ju skriva in vilket nummer den skulle till så det vart värsta omständigt o posten tänkte skicka tillbaka den? :S Tur att min syster hjälpte mig o ringa annars hade det fan tagit 50år till!
 
Förövrigt så är det mycket ångest och tankar just nu, studenten närmar sig och jag vet inte hur jag ska göra.
Jag vill ärligt talat inte jobba som frisör, jag tycker verkligen inte att det är kul att klippa vilket heller egentligen inte var meningen från början! Jag har ju alltid velat jobba som stylist och nu har det gått över lite till att jag vill bli nagelteknolog.. Eller färgtekniker. Men klippa - NEJ - bara herrfrisyrer tycker jag är kul men.. Dam nej bara nej.
Jag har en liten idé.
Jag vill färga och hålla på med naglar (nagelförlängningar, design, manikyr osv osv..), sen vid sidan om ta emot jobb som stylist/makeupartist och kanske färga lite.
DET vore en dröm för mig.
Men hur fan ska det gå? Makeup artist och nagelteknolog utbildningarna ligger på 60.000.. Hej då livet!!
 
 
Här får ni en liten livspush
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback