Magkatarr

 
Känns som att jag bara blir straffad så fort jag äntligen känner mig något glad..
 
Jag gick och la mig ungefär vid 00.30, inge konstigt alls? Mådde bra, inga problem.. Jag minns att jag vaknar till, det är nånting men jag vet inte vad då jag bara får för mig att jag ska gå på toa.
Jag minns att jag sätter mig ner, då kommer smärtan och jag vaknar till shit VAD ONT DET GÖR! Det känns som att ryggen håller på och går av eller nånting, det gör bara grymt jävla ont. Väcker mamma som håller mig sällskap, hon måste nog ha blivit ganska orolig haha.. Klockan var 03.00 på natten och smärtan höll mig vaken, jag kunde inte ligga ner heller utan bara vred och vände mig som en idiot tills jag bara kände att nej jag ORKAR INTE! Så försökte jag förklara mer för mamma vart jag hade ont och hon föreslog o ta ett magkatarrs piller.. Bästa i hela mitt liv, smärtan gick över och jag kunde somna om efter ca 2 timmars krampande i sängen.
 
Så idag har jag fått stannat hemma och vila, sjukanmält mig från både skola och jobb.
Så nu blir det ingen alkohol, ingen god mat (får bara äta kokt okryddad mat) och inte stressa.. Kul liv. Hungrig konstant är man också! Älskar livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback