God nighty - fucked up design

 
Nä nu ska jag gå o lägge maj, ligger o pillar lite på blogg designen så det kommer se väldigt omatchande ut tills jag bestämt mig för hur jag fan ska ha det så ni får stå ut ett tag men jag jobbar på det :)
 
Imorgon ska jag försöka gå upp tidigare och motionera! Motivationen är ganska stor efter att ha lyckats gå ner ett kilo helt självmant, haha asså ni förstår inte vilken jävla lycka det är för mig! Tidigare har jag behövt bli sjuk för att kunna gå ner i vikt men nu bara av mig själv så gick jag faktiskt ner ett kilo. Jag vet att det inte är mycket men det räckte för att motivera mig att kämpa mer..
 
Men godnatt på er mina små gullegryn ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback