Jävla fitt skit!

 
Har suttit nu i ett par timmar och försökt fixat till min design men blogg.se vill verkligen inte sammarbeta idag och det laggar som fan.
 
Så nu är jag skit irriterad för det går verkligen skitsegt när man försöker testa grejer som inte funkar som det ska + att allt måste uppdateras 150gånger för att jag vet inte??? Den jävla kon dyker upp som har rymt så vi kunde inte uppdatera just nu bla bla bla jävla skit servar de är vad det är!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
 
Får ett psykbryt snart.

Kommentarer
Postat av: MissNosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: Ofta du va? Såg du oss elr va? :o

Svar: Ja det var jag :) Va väl där vid två?Nä det gjorde jag inte
Pennsi

2012-07-10 @ 13:30:56
URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback